Mag ik op de stations foto’s maken van de treinen?

Uiteraard mag dat.  Wel is het zo dat u alleen foto’s mag maken op het voor het publiek toegankelijke plaatsen. Dus vanaf de perrons en de looppaden.  Wilt u foto’s maken met een commercieel oogmerk? Of bijvoorbeeld voor een trouwreportage? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden.