Ik heb ‘niets’ met treinen. Is het dan wel interessant om bij Museumspoorlijn STAR te werken?

Uiteraard.  Belangrijk is dat u het leuk vindt om in een enthousiast team te werken en bij te dragen aan het behoud van de spoorlijn. Ook leveren we als Museumspoorlijn STAR een belangrijke bijdrage aan het toerisme in de regio.  Vindt u het leuk om met bezoekers om te gaan, om gastheer of gastvrouw te zijn?  Dan is bijvoorbeeld een functie als conducteur of medewerker horeca echt iets voor u!